Vystoupení etablované cirkusové akrobatky Elišky Brtnické se vyznačují postupy, které jsou běžné spíš v současném zahraničním cirkuse, než na domácí scéně. Její tvorba je navíc charakteristická výraznými výtvarnými prvky.
V představení Thin Skin hledá autorka originální podoby visuté hrazdy. Takové, které otevírají nové možnosti pohybu lidského těla, čímž spolu tvoří unikátní atmosféru a přináší hlubší sdělení. V díle Thin Skin vytváří Eliška Brtnická kinetické instalace „levitujících“ tenkých tyčí a lidských těl. Tělo a materiál – dva prvky v jednom prostoru, jejichž existence závisí na sobě navzájem. Tři performeři v představení důkladně prověřují své těžiště i těžiště tyčí. Vše je krutou otázkou času. Pohyblivé sochy mizí tak rychle, jak se objevily. Tělo se otiskne v hmotě, obraz v mysli, čas se ohýbá. Thin Skin je křehkost, zranitelnost, nestabilita.
Ve spolupráci s Centrem současného umění DOX a v jeho působivých prostorách vznikla hypnotizující inscenace na rozhraní pohybové instalace a současného cirkusu.