In-karta od středy poslouží jako i vstupenka na koncert

14. červen 2011, 0:00
In-karta od středy poslouží jako i vstupenka na koncert
Od středy 15. června mohou zákazníci Českých drah využít In-kartu také jako vstupenku na koncerty a další kulturní akce prodávané společností Ticketstream. Stačí se u prodejce zaregistrovat a při nákupu nahlásit číslo své In-karty. Systém si zapamatuje, kolik a jakých vstupenek si zákazník koupil. Přímo na akci potom stačí předložit místo vstupenky In-kartu ČD. Každý pořadatel má k dispozici seznam prodaných E-tickets na svou akci, podle kterého tyto vstupenky kontroluje. Číslo In-karty zákazníka ČD bude zařazeno k tomuto seznamu a pořadatel ho bude mít k dispozici pro kontrolu. Na větších akcích se tyto vstupenky kontrolují přímo čtečkami čárových kódů či turnikety. Držitelé In-karty Českých drah mohou zároveň získávat výrazné slevy až v řádu tisíců korun ročně. „Například pokud pořadatel akce poskytne slevu ve výši 10 % z 1000 Kč a zákazník si zakoupí dvě vstupenky, ušetří na jediné akci 200 korun,“ vysvětluje princip poskytování slev ředitel odboru produktů a obchodu ČD Vladimír Peléšek a dodává: “Počet takto zakoupených vstupenek na In-kartu není nijak omezený, lidé tak mohou se slevou nakupovat vstupenky i pro rodinné příslušníky nebo známé.“ “Naše společnost byla první v Evropě, která vyvinula tuto jedinečnou technologii a nabídla Českým drahám strategické partnerství v tomto směru. Výsledkem spolupráce je, že karta, která funguje skvěle na železnici, se stává také klíčem k hudbě, zábavě a sportu,” říká Andrei Konstantinov, CEO Ticketstream International. Předprodejní síť Ticketstream patří v současnosti mezi přední prodejce vstupenek v ČR, nabízí více než 400 prodejních míst včetně brandovaných řetězců CK Čedok, FIRO-tour, knihy Kanzelsberger. Ticketstream ročně prodá milion vstupenek, působí také na Slovensku, v Bulharsku, na Ukrajině a v Rusku.