Projekt, který před více než čtyřiceti lety spustil přední výrobce nealkoholických nápojů a potravin PepsiCo, přichází opět do Česka. V aktuálním ročníku budete moci na desítkách míst po celé republice otestovat nejen tradiční Pepsi s cukrem, ale i novinku na trhu – Pepsi bez kalorií. „S loňským Soubojem chuti jsme zaznamenali velký úspěch, proto jsme se rozhodli ho s mnoha inovacemi zopakovat. Zásadní novinkou je, že lidé budou moci vyjádřit svůj názor na chuť koly také ve stále oblíbenější kategorii bezkalorických nápojů,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v ČR. Stylového bezkalorického kolového nováčka v černém obale najdete v obchodech už nyní. Pokud ho chcete porovnat v duelu s konkurenčním produktem, zastavte se na některé z početných zastávek Souboje chuti. Příležitost otestovat si kolové preference bude mít tento rok ještě více Čechů. O svém favoritovi budete moci rozhodnout v testu naslepo nejen u příležitosti veřejných akcí, jako jsou například festivaly, ale i na dalších frekventovaných lokalitách. „Letošní novinkou budou také menší mobilní testovací jednotky. Díky nim se lidé budou moci zapojit do druhého ročníku Souboje chuti i na oblíbených místech, jako jsou třeba přírodní koupaliště, parky nebo centra měst,“ vysvětlil Michal Šlechta. Nenechte tedy nic náhodě a přijďte si změřit chutě. I vaše chuťové kolové preference rozhodnou! Více informací, mapu zastávek roadshow a průběžné výsledky najdete na www.subojchuti.cz.
V neposlední řadě si budete moci otestovat chuť kolových nápojů také doma pomocí speciálních balíčků - Pepsi má totiž záložní plán pro ty, kteří se nebudou moci dostavit na roadshow osobně. Zaregistrujte se do kampaně na sociálních sítích a obstarejte si speciální testovací balíček na doma.