Dosavadní úspěchy
Skutečný „test“ čeká kapelu právě v tento moment, kdy se touto skladbou pokusí navázat na úspěch předchozích dvou singlů Call Girl a Brown. Druhý jmenovaný v současné chvíli totiž sahá svým klipem na YouTube ke čtvrt milionu zhlédnutí. Zároveň se podařilo zabodovat i na Spotify, kde mají oba tracky dohromady téměř 40 tisíc přehrání. Těchto úspěchů si povšimnul například Jarda Konáš, který kapelu zařadil do svého internetového pořadu Ve sluchátkách a hodnotil slovy: „Obdivuhodné číslo na téměř neznámou kapelu z Pardubic.“ Rovnou divákům doporučil zajít i na živý koncert a zažít jejich bluesrockovou živelnost.
Zahraniční rádia a blogy
Obě předchozí skladby byly hrány na více než 4 desítkách rádií po celém světě, napsalo o nich mnoho zahraničních hudebních serverů a blogů a byly kladně hodnoceny v rámci různých podcastů o muzice. Chloe Mogg pro Reyt Good Magazine po vydání předchozího singlu Brown napsala: „Corpulent Provocateur vás přiměje tančit po pokoji a zpívat si s hřebenem v ruce.“ Zároveň poznamenala, že „jejich alt-rockový a grungový zvuk odhaluje, že tento hudební styl je ještě velmi daleko od svého konce.“
Během několika týdnů se kapela chystá vypustit videoklip k této skladbě.
Poslední nahrávku Loss potom kapela představí koncem roku 2020.
Test je ke stažení a k poslechu zde : http://bit.ly/2H1106r